lauantai, 1. maaliskuu 2008
Ameriikan baby....
lauantai, 1. maaliskuu 2008
Olen aloittanut kortin teon jo n.11 vuotta sitten,mikä alkoi ensiksi ääriviivatarroilla koristelluilla ja sitten tuli 3D-kortit. Nyt on ollut jo vähän aikaan tekeillä irisfolding-kortit. Teen paljon tilaus töitä ja myyntiin kortteja. Tämä kaikki on kuitenkin vain rakas harrastus jota ilman ei voi elää. Suosittelen kaikille!!!!!!



Kuvia 3D-korteista ja keskusteluja niiden tekemisest
Kommentit