Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Kirren näperrykset

sunnuntai, 22. marraskuu 2009

Ja lisää joulua

Jaa
Kommentoi Lähettänyt: kipa65 - 22.11.2009 klo 19.12
Tunnisteet:

Kommentit

Ladataan...
  • Historiaa

    Olen aloittanut kortin teon jo n.11 vuotta sitten,mikä alkoi ensiksi ääriviivatarroilla koristelluilla ja sitten tuli 3D-kortit. Nyt on ollut jo vähän aikaan tekeillä irisfolding-kortit. Teen paljon tilaus töitä ja myyntiin kortteja. Tämä kaikki on kuitenkin vain rakas harrastus jota ilman ei voi elää. Suosittelen kaikille!!!!!!

  • Orvokkeja hänelle!!!!!

    757070.jpg

  • Napsu,Kössi ja Napero meidän perheen hauskuttajat.

    757392.jpg
  • Pannumyssy, hieno kierrätys muoto.

    759342.jpg

  • Tämä on minun toinen suuri harrastus kangaspuilla kutominen, kudon myös tilauksesta.(Poppanaliina).

    761962.jpg
  • Orvokkiliina poppanasta ja samettilangasta.

    785854.jpg761973.jpg 
  • Kävijälaskuri


    Ilmainen www-laskuri
  • Minun pienet ihanat lapsenlapseni Aleksandra ja Jade Julia.Mummin kullat...

    763914.jpg
  • Minun oma ihana Rasmus-nalleni (14v)

    764734.jpg
  • Kisu show

    wrapper_logo.gifwrapper_viewshow.gifwrapper_getyourown.gif
  • Kalenteri



    Free Blog Content

  • Nappi

    nappini.jpg
  • Mellilän pennut

    774967.jpg
  • Mellilän suuri vahtikoira....hah.

    774970.jpg
  • Ystäväkirja

    775713.jpg                                                                                                                Klikkaa
  • herttaista...

    919296.jpg
  • Rakkaudella

    100.gif
    Glitter Graphics & Comments
  • Blogi-arkisto

    • 2010 (4)
      • Huhtikuu (2)
        • Muutama vielä......
        • täällä taas,olisi joitain uusia tekeleitä.
      • Helmikuu (2)
        • Tuunattuja laatikoita! ja kortti
        • HUPS! On vähän unohtunut käydä täällä. Tässä jotain uutta.Meidän kisu pitää kylmästä!
    • 2009 (25)
      • Joulukuu (1)
        • Joulukuu ja joulu lähestyy ihanasti on korttien aika.
      • Marraskuu (6)
        • joitainjoulukortteja taas
        • Tässä meidän uusi kesällä haettu Laikku kisumme.
        • Pian on näiden lähetyksen aika.
        • Ja lisää joulua
        • Tässä vähän alkua jouluun .
        • Vihdoinkin jotain uutta !
      • Heinäkuu (2)
        • Sateiseen päivään piristystä!
        • Huh hellettä.Kortteja olisi taas.
      • Kesäkuu (4)
        • Juhannus oli ja meni...edessä uudet kujeet.
        • Uusia kortteja valmiina taas.
        • Kuumaa kesää, juhannus lähestyy meikä tekee vaan kortteja!!!!
        • Kesän kunniaksi hieman kortteja.
      • Toukokuu (7)
        • Juhlan aikaa....
        • Kaikkea kivaa...keltainen kassi videonauhasta kudottu.kello ja kyläluuteja...
        • Vähän 3D-kortteja ja ehkä muutama pyramidi kortti.
        • Kortteja olisi taas tehtynä.
        • Muutama vielä......
        • Kurssilaisten tekemiä...(muuta kurssi on tullut vedettyä).
        • Täällä taas pitkästä aikaa...paljon uutta tässä teille.
      • Maaliskuu (2)
        • Vähän lisää vielä........
        • On taas valmistunut muutama kortin tekele.
      • Helmikuu (3)
        • Muutama tilaus kortti.
        • Askartelu tuotoksia (kerholaistenkin).
        • Ystävänpäivä lähestyy tässä muutama......
    • 2008 (73)
      • Joulukuu (2)
        • Kurssilaisten tekosia seinäkoristeita, risuporo raakileita ja huovutettuja joulupalloja.
        • Tilkkukransseja (kurssilaisten saanoksia ).
      • Lokakuu (1)
        • Taas olisi muutama kortti valmistunut.
      • Syyskuu (3)
        • Eka joulukortti tehty.......n.399 vielä JIPPII !!!!!
        • Tuli vedettyä mosaiikkikurssi.
        • Täällä taas pitkästä aikaa,,,,muutama kortti.
      • Elokuu (4)
        • Elokuun tekeleitä
        • Helmipoppana.
        • Lilja kukkii...............
        • Täällä taas. heinäkuu meni mutta taas ollaan mukana.
      • Kesäkuu (5)
        • Näin kukkivat joulukaktukset kesäpäivän ilona.
        • Kesälomaa odotellessa......
        • Hyvää Juhannusta kaikille !!!!!
        • Ruusuja ruusuja........
        • Kesä on tullut ja on juhlien aika.
      • Toukokuu (3)
        • keväinen fiilis ja askareita syntyy.
        • Täällä taas tekeleitten kera....
        • Kaunista kevättä kaikille.
      • Huhtikuu (13)
        • Vapun odotusta kaikille.
        • Kortti poikineen....ja silleen jep!!!!
        • Pian on taas juhlanaika....
        • Pyöreästäkin saa ihan jee juttuja.
        • Säilytykseen kaunista...........
        • Kutsuja pitäis suunnitella.
        • Muutama herttanen kortin tekele.
        • Poppanoita..
        • Ruusuja.
        • Harmaata ja märkää sunnuntaita.
        • Pari kortti tekelettä....
        • Harmaata Lauantaita kaikille.
        • Hyvää kevättä !
      • Maaliskuu (16)
        • Pssst.....olisi muutama taas....
        • Muutama kortti.
        • Pupuja
        • Kurssisaldoa
        • Nyt syntyy pässejä..
        • Äidille.
        • Rippilapselle.
        • muutamia tekeleitä olisi taas...............
        • Tässä tämän vuoden viimeiset pääsiäisk............
        • Ei otsikkoa
        • Juhlan aika lähestyy....
        • Vielä olisi muutama päivän tekele.
        • Vielä vähän kivaa....
        • Uutta kivaa....
        • Ameriikan baby....
        • Eläimellistä menoa.
      • Helmikuu (18)
        • Muutama lisää....
        • Talviloman aikaan saannoksia.
        • vähän huumoria, ja muuta kivaa.
        • Orvokkeja kerrassaan!!!!!!
        • Tälläisten korttijen aika se lähestyy....
        • Tälläinen on se mun askartelupiste..........
        • Ei otsikkoa
        • Pitkästä aikaan cd-kortteja.......
        • Ei otsikkoa
        • Lisää kortti satoa.........
        • Aurinkoista YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille..
        • muutama vielä ja sitten taas ahkeroimaan.....
        • Viikonlopun saldoa.
        • Uutta kevääseen ..
        • Jos vielä muutama ystävänp..........mallia.
        • Miehille sopivaa..
        • lisää......
        • Muista ystävää 14.2 lähetä viimeistään 12.2.
      • Tammikuu (8)
        • Muutama ystävälle.
        • Kaikki löysivät kodin.
        • YSTÄVÄNpäivä lähenee.......14.2!!!!!!!
        • Vähän taas uusia tekeleitä.
        • taas tälläinen kortti.
        • Löytyiskös kotia meille.
        • Tässä olis'muutama kortti,,,
        • Hyvää tätä UUTTA VUOTTA kaikille.
    • 2007 (103)
      • Joulukuu (2)
        • pian on postituksen aika 14.12
        • Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille, Onnea 90 vuotiaalle.
      • Marraskuu (9)
        • Joulun odotusta kaikille.
        • Näin juhlapäivän kunniaksi muutama vielä.
        • HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ISILLE......
        • Lumi tuli ja meni mutta kortit pysyy!!!!
        • Jos vähän vielä tällä kertaa....
        • Tässä hieman uusia .......
        • Jos pari vielä jookos!!!!!!!!!!!!!!!!!
        • Uutta kimalletta tuli aika upeita.......
        • Näin marraskuun alkuun vähän uutta....
      • Lokakuu (10)
        • Pian siirrytään marraskuulle siis askel lähemmäksi JOULUA........
        • pari vielä.....lisää tulee sitten taas kun koneet toimii....
        • lupaamia jouluk.....
        • Taas on muutama jouluk.......... valmiina.
        • vielä muutama...
        • jouluntaikaa...
        • joulua odotellessa..............
        • vielä vähän tällä kertaa...
        • lisää jouluk.
        • joulukortteja.
      • Syyskuu (8)
        • Tässä jotain pukinkonttiin....
        • Ajoissa on aloitettava joulun......jep jep valmistelu.
        • hieman joulua näin etuajassa...
        • Uusia kokeiluja.
        • Aherruksia....
        • K-puilla kudottua
        • Tervehdys kaikille , syksy on saapunut.
        • Selkävaivaisen tuherruksia.......
      • Elokuu (35)
        • viikonlopun tekeleet...
        • Rakkaudella kasvatettu
        • lisää satoa.
        • Uuutta satoa eiliseltä ja tältä päivältä.
        • Rakkaudella teille, kauniita unia kaikille.
        • suojelkoot meitä naisia.
        • Hupaisaa..............
        • Taas ollaan oltu ahkeraa tyttöä!!!!!!
        • Kaverukset.
        • Ei osaa lopettaa....
        • Näperryksiä....näperryksiä.
        • Vauhdikasta menoa.
        • Että tälläisiä tänään.
        • Tälläinkin voi tehdä.
        • Helle päivien saldoa.
        • Tässä taas jotain....
        • Näyttely kelpoinen yksilö......Ykkönen!
        • Kössi köpöttäjä, jotain muutakin välillä kuin aina kortteja.
        • Levollisia unia pikkuselle.
        • Iso kortti, kerro se tulppaanein.
        • Nais`kauneutta....silmänruokaa!!!!!!!
        • Värssyn kera....yksinkertaista.
        • Vain sammakko puuttuu...hah.
        • Hupaisaa Onnea,sävelin.............
        • Sopii moneen tarkoitukseen.....iso kortti.
        • Tuli tehtyä pitkästä aikaa CD-kortti.
        • Yksinkertaista mutta jotenkin sievää, siskon tytölle tehtyä.
        • Sain taas paketin ihania uusia kuvia ja piti tehdä heti jotain söpöä.
        • Kyllä taitaa olla meikäläisellä vauvakuume kun koko ajan vaan tekee mieli tehdä näitä vauvakortteja, no pääasia on että tekee jotain
        • Let`s go sailing to Hawaii !!!!!!!
        • Vuff vuff......mäyräkoiraa....
        • Tyttömäistä!!!!!
        • Meidän leidi poseeraa,lempi paikallaan.
        • Ruusuja, tulipuna ruusuja ojentaa tahdon teille .....
        • Eläin ystävälle...
      • Heinäkuu (39)
        • vauvalle...
        • Täytyy tytöllekin tehdä jotain söpöä..
        • pikkuselle herran alulle.......
        • TERVETULOA Nokian Kotiseutumuseolle kädentaitajien myyntinäyttelyyn ,joka on avoinna aina 14.8 saakka. Tule tekemään edullisia ostoksia, laatu käsitöitä tarjolla.Museo on kaunis paikka Nokian kirkon läheisyydessä.
        • Myssy kokoelma, lähti tänään myyntinäyttelyyn.
        • Miehille/pojille sopiva............
        • Meidän pummit.......
        • Tämä kortti tuo veden kielelle....
        • Tässä on emä ja neljä pentua (4viikkosia) ihania veitikoita.
        • Heissan tulin teitä tervehtimään , enkös olekkin suloinen nappisilmä.
        • Oluen ystävälle upea kortti......nam!
        • Tää kuva houkuttelee niin ihanasti ,että on pakko lähteä uimaan kullan kanssa, jotta jaksaa sitten ottaa muutaman siiderin.
        • Muutama räpellys lisää....
        • Kokeilin hieman vapaa muotoista koristelua kehyksiin.....tulos heikko.
        • ...lisää....
        • päivän saldoa....
        • Terveiset Mellilästä, aivan suloisia pentuja ,syötäviä.........
        • Rento ote elämästä, kyllä osaa nauttia. Hyvät yöt kaikille ja kauniita unia.
        • IHANAAAAA..............
        • Saalistajat asialla, joskus meillä kissat "hyppii" pöydällä, nyt olivat fiksuja ja pysyivät tuolilla.
        • Ruusuja päivänsankarille, hän on ne ansainnut vai mitä?
        • Hupaisa 50v.kortti. tämä saa varmasti saajan hymyn huulille.
        • Tässä myös tilaus työ jonka tänään toimitin asiakkaalle.
        • Tämä surukortti on tilaus työ, oli todella haikea tehdä.
        • Taas on yksi päivä takana ja uuden kortin esiin tulo miehille tai pojille......
        • Kesä ja mansikat (myyty)
        • Tässä vaativalle asiakkaalle tehty hääkortti. Morsiusparin mustavalko kuva piti saada avoauton kyytiin....
        • Tässä vaikka miehille sopiva kortti.
        • Tämä rippikortti on jo myyty...
        • vauvaa lisää
        • Nami kortti pienelle prinsessalle.
        • Kopoti kop vauvalle (iris-kortti)
        • Hääromantiikkaa ( tilaus työ) iso kortti
        • Pikku pupuja suoraan sydämeen....
        • Lisää iris-kortteja
        • Irisfolding tekele, on todella mukava tehdä ja helppoa.
        • Kokeilin vähän erillaisempia kortteja tyttö-ja poikavauvalle.
        • Tässä yksi malli hääkortiksi.
        • Tästä se alkaa
  • Sivut

    • Iriskortit
    • Juhlat
    • Onnea
    • Sekalaiset
    • Vauvat
    • joulukortit
  • Henkilötiedot

    Kuvia 3D-korteista ja keskusteluja niiden tekemisest

  • Tagipilvi

    Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net